برگزاری تور آشناسازی با جاذبه‌های گردشگری شهرستان بافق

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان بافق گفت: تور تخصصی آشناسازی با جاذبه‌های گردشگری و تاریخی فرهنگی در بافق برگزار شد.

به‌گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان یزد، لیلی رنجبر روز شنبه ۱۵ مهرماه با اعلام این خبر گفت: روز گذشته نهمین رویداد از سلسله نشست‌های «چقدر یزد را می‌شناسیم» در پایان هفته گردشگری با محوریت توجه به شهرستان‌های استان یزد و تکریم خدمات بانوان در زنجیره‌های گردشگری با حضور راهنمایان گردشگری و هتلداران و همچنین جمعی از فعالان محیط زیست یزد در شهرستان بافق برگزار شد.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان بافق اظهار کرد: حاضران بعد از زیارت امامزاده عبدالله در مسیر و مکان تاریخی میدان خان به غرفه‌های صنایع‌دستی بانوان این شهرستان سر زدند و از محصولات حصیری، تولیدات خرما و فرآورده‌های آن خرید کردند و در ادامه مسیر از مسجد جامع بافق، اداره میراث‌فرهنگی،گردشگری و صنایع‌دستی، خانه وحشی بافقی که به موزه مردم شناسی تبدیل شده است، موزه فرهنگ و هنر و همچنین اماکن گردشگری از جمله کمپ کویری کاراکال، نخلستان‌ها و قلعه باقرآباد بازدید به عمل آمد.‌

رنجبر هدف از برگزاری این رویداد را آشنایی راهنمایان گردشگری استان با پتانسیل‌های گردشگری شهرستان بافق برای رونق بیشتر گردشگری بیان کرد.

او خاطرنشان کرد: این رویداد به همت کمیته تخصصی گردشگری، تاریخی- فرهنگی و با همکاری میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان بافق اجرا شد.

در این بازدید که با همراهی رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان بافق صورت گرفت، توانمندی‌ها، پتانسیل‌های گردشگری و صنایع دستی بافق و دستان توانای بانوان این دیار به صحنه نمایش درآمد.

برگزاری تور آشناسازی با جاذبه‌های گردشگری شهرستان بافق

برگزاری تور آشناسازی با جاذبه‌های گردشگری شهرستان بافق

انتهای پیام/

کد خبر 1402071500971

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha