اولین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری سلامت در کردستان برگزار می‌شود

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان گفت: اولین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری سلامت غرب کشور آبان‌ماه سال‌جاری در استان کردستان برگزار می شود.

به‌گزارش میراث‌آریا و به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کردستان، منصور مهرزاد در جلسه هماهنگی برپایی این نمایشگاه که با حضور ادارات مربوطه و فعالان بخش خصوصی در سنندج برگزار شد، اظهار کرد: این نمایشگاه با هدف معرفی و توسعه ظرفیت‌های گردشگری سلامت در ایران به‌ویژه استان کردستان با پتانسیل مناسب برای سرمایه‌گذاری در حوزه‌های سلامت و اقتصاد به‌عنوان یکی از قطب‌های توریسم درمانی در سنندج برگزار می‌شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان با اشاره به برپایی بیش از ۱۲۰ غرفه در این نمایشگاه، افزود: در این رویداد فرهنگی پاویون‌های مختلف در حوزه‌های گردشگری تندرستی و سلامت، پوست و زیبایی، دندانپزشکی، تجهیزات پزشکی، طب سنتی و داروهای گیاهی، فرآورده‌ها و محصولات دارویی و …برپا می‌شود.

او عنوان کرد: همچنین در طول زمان برگزاری این نمایشگاه، ضمن بازدید هیأت‌های تجاری، شرکت‌ها و مردم اقلیم کردستان عراق به‌ویژه اتاق بازرگانی، بخش خصوصی کشورهای روسیه، بلاروس، عمان، ترکیه و آلمان حضور دارند و جلسات b۲b و Workshop نیز برگزار می‌شود.

مهرزاد برپایی این نمایشگاه را فرصت مناسبی برای جذب بخشی از گردشگران عراقی به استان عنوان کرد و یادآور شد: امید است با برگزاری این نمایشگاه و نشست‌های تخصصی و کارشناسی بتوانیم در راستای توسعه گردشگری استان گام‌های محکمی برداریم.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان بیان کرد: اولین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری سلامت غرب کشور به همت بخش خصوصی و با همکاری دستگاه‌های مربوطه به مدت سه روز در تاریخ ۵ لغایت ۷ ابانماه سال‌جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان کردستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1402071500981

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha