برنامه‌های میراث‌فرهنگی لرستان دارای پیوست فرهنگی و توجه به خانواده است

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری لرستان، برنامه‌های میراث‌فرهنگی لرستان را دارای پیوست فرهنگی و توجه به خانواده دانست.

به‌گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان، فریبا ولی‌پور با اعلام این خبر گفت: کلیه طرح‌ها و برنامه‌های اداره‌کل میراث‌فرهنگی لرستان دارای پیوست فرهنگی و توجه ویژه به خانواده است.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری لرستان در حاشیه جشنواره غذاهای بومی، محلی لرستان که در محوطه باغ گلستان قلعه فلک‌الافلاک خرم آباد برگزار شد، اظهار کرد: ما به صورت روزانه شاهد برگزاری برنامه‌های موثر و اتفاقات خوشایند در حوزه میراث‌فرهنگی لرستان هستیم که باید گفتهمه این برنامه‌ها دارای پیوست فرهنگی نیز هستند.

او ادامه داد: خوشبختانه در همه این رویدادها توجه ویژه ای به حوزه خانواده و زنان وجود دارد و برگزاری برنامه‌هایی مانند جشنواره غذاهای بومی، محلی نیز بخشی از این طرح‌ها و برنامه هاست.

ولی‌پور خاطرنشان کرد: اهمیت ویژه اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان به حوزه خانواده در برگزاری رویدادهای فرهنگی قابل تقدیر و مثال‌زدنی است.

انتهای پیام/

کد خبر 1402071501004

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha