موافقت با صدور 4 مجوز دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری در گیلان

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی استان گیلان از صدور چهار مجوز دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری در گیلان خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا و به‌نقل از روابط عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان، رضا حسن‌پور جهانی با اعلام این خبر گفت: با توجه به درخواست تعدادی از متقاضیان دریافت مجوز بند "ب"، پنجمین کمیسیون فنی صدور مجوزها روز یکشنبه ۱۶ مهرماه 1402 در محل اداره‌کل میراث‌فرهنگی استان برگزار شد.

معاون گردشگری استان گیلان اظهار کرد: دفاتر خدمات مسافرتی به‌عنوان یکی از عوامل تاثیرگذار در تحول گردشگری استان است که با تقویت این دفاتر، گردشگری استان نیز رونق می‌گیرد.

او بیان کرد: از مهم‌ترین کار آژانس‌های گردشگری، تهیه و توزیع انواع نقشه‌ها، راهنمای سفر و برنامه‌های سفر برای گردشگران، ارائه اطلاعات مثبت در زمینه گردشگری و ایجاد انگیزه به مسافران و گردشگران می‌باشد که این اقدامات در مجموع، افزایش آگاهی‌های مردم و توسعه صنعت گردشگری را به همراه دارد.

حسن‌پور تصریح کرد: با عنایت به موارد مطروحه و لزوم ساماندهی مسافران و گردشگران ورودی به استان، این اداره‌کل نسبت به بررسی درخواست متقاضیان دفاتر خدمات مسافرتی اقدام و در پنجمین کمیسیون فنی، تعداد شش پرونده مورد بررسی قرار گرفت که صدور چهار مجوز بند "ب" در شهرستان‌های رشت و املش مورد موافقت قرار گرفت.

معاون گردشگری استان گیلان در پایان گفت: پیش‌بینی می‌شود با بهره‌برداری از این دفاتر، برای حداقل ۳۰ نفر اشتغال مستقیم ایجاد شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1402071701112

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha