استفاده از ظرفیت دریا و توسعه گردشگری دریایی کوهستک با مشارکت شهرداری

نشستی با حضور مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان و شهردار و رئیس شورای شهر کوهستک در راستای کمک به ایجاد و تکمیل زیرساخت‌های گردشگری این شهر برگزار شد.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان، محمد محسنی روز دوشنبه 17 مهرماه 1402 در این نشست با اشاره ظرفیت‌های طبیعی و دریایی شهر کوهستک گفت: با توجه به قرارگیری شهر کوهستک در محدوده سواحل مکران، ایجاد و توسعه زیرساخت‌هایی که بتواند خدمات مناسبی به افرادی که در این مسیر تردد و افرادی که در حوزه سواحل مکران فعالیت می‌کنند، در دستور کار این اداره‌کل قرار دارد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان افزود: از دیگر برنامه‌های این اداره‌کل استفاده از ظرفیت دریا و فعال کردن ورزش‌های ساحلی در سواحل کوهستک است که موفقیت آن با مشارکت و همکاری ارگان‌های دولتی خصوصاً شهرداری میسر می‌شود.

او با اشاره به اینکه در حوزه تأمین شناورهای گردشگری از محل تسهیلات و زیرساخت‌های گردشگری در حوزه دریا و گردشگری دریایی کمک می‌کنیم، اظهار کرد: برای شناسایی و جذب سرمایه‌گذار در حوزه‌های مختلف اعم از صنایع‌دستی و گردشگری آماده همکاری با شهرداری کوهستک هستیم.

محسنی تأکید کرد: یکی از راه‌های توسعه جوامع محلی بحث آموزش است که این اداره‌کل آمادگی آموزش جوامع محلی در حوزه‌های صنایع‌دستی و گردشگری را دارد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402071701158

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha