برگزاری سومین نمایشگاه و بازارچه صنایع‌دستی در محله نیار اردبیل

معاون صنایع‌دستی اداره کل میراث‌فرهنگی استان اردبیل از برگزاری سومین نمایشگاه و بازارچه صنایع‌دستی در محله نیار تا 26 مهرماه خبر داد.

به گزارش میراث آریا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، توحید دلاورقوام گفت: سومین نمایشگاه و بازارچه صنایع‌دستی محله نیار از 18 مهرماه کار خود را آغاز کرده و تا 26 مهر ماه دایر است.

معاون صنایع‌دستی اداره کل میراث‌فرهنگی استان اردبیل افزود: این نمایشگاه محلی برای نمایش و عرضه محصولات تولیدی فعالان صنایع‌دستی شهرستان اردبیل به ویژه محله بزرگ نیار است که می‌تواند در فروش محصولات موثر باشد.

او تاکید کرد: عرضه و معرفی محصولات صنایع‌دستی یکی از دغدغه‌های اصلی فعالان این حوزه است که برگزاری نمایشگاه‌ها و بازارچه‌ها یکی از موثرترین راهکارها در این زمینه است.

دلاورقوام ادامه داد: سومین نمایشگاه و بازارچه صنایع‌دستی محله نیار که با همکاری اداره کل میراث‌فرهنگی استان، اداره اوقاف و امور خیریه و با مشارکت انجمن بانوان نیار برگزار می‌شود تا 26 مهرماه ادامه دارد و علاقه‌مندان می‌توانند از ساعت 15 تا 20 در محل امامزاده عبدالعزیز نیار از این نمایشگاه بازدید کنند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402072301459

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha