نشست هم‌اندیشی کارشناسان امور ایثارگران و معلولان وزارت با ایثارگران، جانباران و فرزندان شهدای میراث‌فرهنگی ایلام

نشست هم‌اندیشی کارشناسان امور ایثارگران و معلولان اعزامی از وزارت با ایثارگران، جانباران و فرزندان شهدای میراث‌فرهنگی ایلام برگزار شد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام، امروز ۲۴ مهرماه نشست هم‌اندیشی در راستای رسیدگی به امورات ایثارگران و معلولان با حضور فرزاد شریفی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام، اصغر بنایی، سیدمهدی موسوی کارشناسان امور ایثارگران و معلولان وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و پرسنل ایثارگر، جانباز، معلول و فرزندان شاهد در محل سالن جلسات این اداره کل برگزار شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام در ابتدای این نشست ضمن خیرمقدم و خوشآمدگویی به کارشناسان اعزامی گفت: استان ایلام استانی است که در طول هشت سال جانانه از مرز دفاع که بیش از ۳هزار شهید برای حفظ نظام جمهوری اسلامی تقدیم کرد.

شریفی گفت: جای جای این استان نشان از رشادت‌ها و شجاعت‌های دلاورمردان و مردم جان برکف است که با تحمل سختی‌های دوران جنگ تحمیلی در حفظ این نظام کوشش بسیار کردند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام با بیان اینکه این نشست بسیار مهم و مفید است که باعث گره‌گشایی در حوزه  ایثارگران می‌شود،تصریح کرد: ایثارگران در جامعه ما نعمت و گنجینه‌ای با ارزش هستند و ارزش این نعمت و پاسداری از خون شهدا و جانبازان به همه واجب و ما خود را مدیون خون شهدا و ایثارگران می‌دانیم.

او افزود: باید تلاش کنیم عزتی که عزیزان ایثارگر برای ما به جا گذاشتنه‌اند حفظ شود و از آرمان‌های معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و خون پاک شهیدان دفاع کنیم و به فرموده مقام عظمای ولایت حفظ یاد شهدا کمتر از شهادت نیست.

کارشناس امور ایثارگران و معلولان وزارت نیز در این نشست گفت: این دیدار برای اولین بنا به دستورمقام عالی وزارت انجام شده که بتوانیم اقدامات و خدمات ویژه‌ای به کارکنان ایثارگر، معلول، جانباز و خانواده‌های شهدا انجام دهیم.

سیدمهدی موسوی افزود: با توجه اینکه دراین نشست هیچگونه گله و شکایتی در راستای رسیدگی به امور ایثارگران ثبت نشد جای تقدیر و تشکر دارد و خوشبختانه برنامه‌ای در پیش داریم که از مشاوران ایثارگران دعوت شود تا به امورات و خواسته‌های ایثارگران رسیدگی شود.

کارشناس امور ایثارگران و معلولان وزارت ادامه داد: در راستای معرفی توانمندی‌های معلولان و ایثارگران و حمایت از جامعه آنان نمایشگاهی از دستاوردهای آنان برای بازدید عموم مردم برگزار شود.  

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام و کارشناس امور ایثارگران و معلولان وزارت در پایان با اهدای لوح یادبود، از کارکنان ایثارگر اداره‌کل میراث فرهنگی استان تجلیل کردند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402072401538

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha