بازدید مشاور وزیر میراث‌فرهنگی از روند عملیات اجرایی هتل پنج ستاره در چابکسر گیلان

مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی با همراهی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گیلان و رئیس انجمن دفاتر خدمات مسافرتی کشور، از روند عملیات اجرایی هتل پنج ستاره یورو استار در شهر چابکسر باهدف پیگیری و تسریع اجرای این پروژه بازدید کردند.

به‌گزارش میراث‌آریا و به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گیلان، روز یکشنبه ۲۳ مهرماه ۱۴۰۲ حسین ساری مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی با همراهی ولی جهانی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گیلان و رفیعی رئیس انجمن دفاتر خدمات مسافرتی، از پروژه هتل پنج ستاره یورواستار شهر چابکسر بازدید کرد.

مدیرکل میراث فرهنگی گیلان ضمن بازدید از این پروژه گفت: این بازدید در راستای بررسی روند اجرای پروژه، رفع موانع آن در سطح ملی و استانی و پیگیری اعتبارات مورد نیاز برای تسریع در تکمیل و بهره‌برداری از این هتل پنج ستاره انجام شد.

جهانی افزود: هتل پنج ستاره یورو استار، در شهر چابکسر و حاشیه رودخانه آچی‌رود واقع شده که با پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی در حال اجراست و حجم سرمایه‌گذاری برای این پروژه گردشگری بالغ‌ بر ۸هزار میلیارد ریال برآورد شده است.

او تصریح کرد: این هتل در زمینی به مساحت ۲۵۰۰ متر مربع احداث و دارای مساحت تقریبی 15‌هزار متر مربع و در 10 طبقه واقع شده و دارای 108 واحد آپارتمان 2 خوابه می‌باشد و پیش‌بینی می‌شود برای بیش از 50 نفر شغل ایجاد شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1402072401544

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha