اختتامیه رویداد استارت‌آپ دمو بسته‌بندی محصولات کنجدی

مسئول کمیته تخصصی گردشگری خوراک یزد از برگزاری مراسم اختتامیه رویداد استارت‌آپ دمو بسته‌بندی محصولات کنجدی در یزد خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان یزد، حسین دهقان با اعلام این خبر گفت: رویداد استارت‌آپ دمو بسته‌بندی محصولات کنجدی با معرفی نفرات برتر، انتخاب طرح برگزیده داوران و اعطای تقدیرنامه به داوران، طراحان برگزیده و عوامل اجرایی، به کار خود پایان داد.

مسئول کمیته تخصصی گردشگری خوراک یزد افزود: این رویداد توسط شرکت توسعه کارآفرینی و نوآوری دونار با همکاری کمیته گردشگری خوراک استان یزد از ۳۱ تیرماه سال جاری در فرمانداری اردکان آغاز و روز گذشته به نتیجه رسید.

دهقان مهم‌ترین هدف این رویداد را، طراحی بسته‌بندی برای محصولات جدید کنجدی با نگاهی صادراتی عنوان کرد و گفت: در مجموع از بین طرح‌های ارسالی، دو طرح موردنظر داوران و کارفرما قرار گرفت.

او با اشاره به اینکه بعد از رویداد، قراردادی بین کارفرما و طراحان منعقد خواهد شد، اضافه کرد: در این برنامه بر اهمیت برگزاری چنین رویدادهایی برای تعامل بیشتر صنعت، طراحان و همگامی با آموزش‌های مهارتی تأکید شد.

به گفته او توجه به توسعه گردشگری خوراک و لزوم بسته‌بندی سوغات خوراکی مزیت‌دار استان از دیگر مباحث مطرح‌شده در این مراسم بود.

رویداد استارت‌آپ دمو بسته‌بندی محصولات کنجدی با حمایت اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان یزد و شهرستان اردکان، فرمانداری اردکان، اداره صمت اردکان، اتحادیه حلوا ساز و عصار اردکان، نگارخانه جریان و دپارتمان کارآفرینی و مرکز نوآوری اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان یزد با موفقیت برگزار شد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402072601686

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha