پوستر جشنواره زرشک همزمان با فصل گردشگری خراسان جنوبی رونمایی شد

همزمان با فصل گردشگری خراسان جنوبی با حضور جمعی از مسئولان استانی و کشوری امروز چهارشنبه ۲۶ مهرماه از پوستر جشنواره ملی زرشک در خراسان‌جنوبی در محل ارگ کلاه فرنگی بیرجند رونمایی شد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل‌از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی، هادی شاه‌وردی گفت: جشنواره زرشک امسال از ۲۹ مهرماه تا ۳ آبان در استان همراه با اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری و برپایی نمایشگاه جانبی برگزار می‌شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی افزود: سال گذشته افتتاحیه در شهرستان زیرکوه برگزار شد اما افتتاحیه جشنواره امسال در قاینات و اختتامیه آن سوم آبان‌ماه در فرهنگسرای بیرجند برگزار می‌شود.

شاه‌وردی گفت: برگزاری گردشگری مزرعه از برنامه‌های جانبی این جشنواره است و مهمانان از باغ‌ها، کارگاه بسته‌بندی، خطوط فرآوری زرشک، بارگاه‌های منتخب زرشک بازدید می‌کنند

او گفت: امسال از حدود ۱۵۰ نفر مسوولان ارشد دولتی، بخش‌های اقتصادی و تعاونی فعالان حوزه مواد غذایی و زرشک، صاحبان برند غذایی برای جشنواره زرشک دعوت شده تا از نزدیک از باغ‌ها، کارگاه‌ها و ... و مسائل حوزه زرشک بازدید داشته باشند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402072601704

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha