حضور فعالان گردشگری صنایع‌دستی همدان در نمایشگاه بین‌المللی تبریز

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی همدان گفت: فعالان گردشگری همدان از جمله شرکت سیاحتی علیصدر، گنج‌نامه، هتل باباطاهر و انجمن دفاتر گردشگری استان در محیط غرفه اداره‌کل در نمایشگاه تبریز حضور دارند.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان همدان، محسن معصوم علیزاده روز ۲۶ مهرماه ۱۴۰۲ در اولین روز دومین نمایشگاه ملی گردشگری  گفت: هتل باباطاهر، گنج‌نامه و دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری در غرفه اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان همدان و شرکت علیصدر در غرفه‌ای مجزا  و صنعتگران صنایع‌دستی در رشته‌های مختلف مانند چرم، سفال و سرامیک و نقاشی روی سفال  در نمایشگاه تبریز از تاریخ ۲۶تا ۲۹ مهر ماه شرکت دارند. 

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان همدان افزود: معرفی ظرفیت‌های گردشگری، صنایع‌دستی استان به  مخاطبان بین‌المللی و داخلی در دستور کار قرار دارد.  

علیزاده  تصریح کرد: در ایام برگزاری نمایشگاه، محتواهای معرفی تمامی  ظرفیت‌های  استان در حوزه گردشگری، سرمایه گذاری و همچنین جاذبه‌های گردشگری، تاریخی و طبیعی و…  به زبان‌های مختلف از جمله  انگلیسی، ترکی و عربی در قالب ارائه‌های کیوآرکد، اسلاید، ویدئو و تصاویر در نوبت‌های مختلف برای بازدیدکنندگان به نمایش درمی آید.

انتهای پیام/

کد خبر 1402072701745

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha