جزیره آشوراده می‌تواند محور توسعه برای گلستان باشد

نماینده ولی‌فقیه در گلستان و امام‌جمعه گرگان با اشاره به این‌که جزیره آشوراده می‌تواند محور توسعه برای گلستان باشد، گفت: با دستوری که رئیس‌جمهوری صادر کردند اکنون اقدامات خوبی در این جزیره در حال انجام است.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان، آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی شامگاه پنجشنبه 27 مهرماه 1402 در دیدار با احمد وحیدی، وزیر کشور، گفت: وزارتخانه‌ها هرکدام اقدامات مختص به خود را دارند اما مسئولیت وزارت کشور اقدامات کلی و رصد استان‌ها است، که مسئولیتی سنگین بر عهده دارد.

نماینده ولی‌فقیه در گلستان با اشاره به این‌که پتروشیمی گلستان پروژه‌ای بود که سال‌ها با ۹۰ هزار سهامدار بر زمین مانده بود، افزود: با سفر رئیس قوه قضائیه و رئیس قوه مجریه به استان و تدابیری که اندیشیده شد مشکلات آن مرتفع شد.

او بابیان این‌که جزیره آشوراده می‌تواند محور توسعه برای استان باشد، گفت: طی ۲۰ سال گذشته در دولت‌های مختلف آن را پیگیری کردم و خوشبختانه دکتر رئیسی با حضور در این جزیره دستور قاطعی برای رفع مشکلات آن صادر کردند و اکنون اقدامات خوبی در حال انجام است.

آیت‌الله نورمفیدی ادامه داد: اگرچه مشکلات زیاد است اما به تعبیر مقام معظم رهبری با کار جهادی می‌توان مشکلات را مرتفع کرد و در آینده نزدیک شاهد جایگاه ممتاز کشور در سطح منطقه باشیم.

انتهای پیام/

کد خبر 1402072901792

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha