تورهای گردشگری تبریز عاملی برای آشنایی شهروندان با ظرفیت‌های فرهنگی و تاریخی

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان شرقی تورهای گردشگری تبریز را عاملی برای آشنایی شهروندان با ظرفیت‌های فرهنگی و تاریخی عنوان کرد.

به‌گزارش میراث آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان شرقی، احمد حمزه‌زاده ضمن اعلام این خبر گفت: این برنامه به منظور آشنایی و شناخت کامل شهروندان و گردشگران گرامی از اماکن تاریخی تبریز توسط شهرداری منطقه ۸ تبریز از ابتدای سالجاری آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان شرقی با اشاره به جذابیت‌های موجود در بافت تاریخی تبریز و وجود بناها و عناصر بسیار شاخص و زنده در این محدوده گفت: متأسفانه اکثر شهروندان تبریزی با جاذبه‌های توریستی شهر تبریز آشنا نبوده و به همان اندازه نیز گردشگران داخلی و خارجی هم از این امر می‌بایستی بهره‌مند شوند که‌امیدواریم با این تور گردشگری بتوانیم آشنایی نسبی از اماکن تاریخی تبریز در این عزیزان بوجودآوریم.

حمزه‌زاده در تکمیل جزئیات تور گردشگری شهرداری منطقه ۸ گفت: از ابتدای سالجاری، تور گردشگری در محدوده مرکزی شهر برای گردشگران و شهروندان راه‌اندازی شده و این برنامه بصورت مداوم تا کنون ادامه پیدا کرده است و کارشناسان گردشگری منطقه در این تورها، اقدام به معرفی اماکن تاریخی تبریز به علاقه‌مندان می‌کنند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402073001936

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha