اعطای تسهیلات حمایتی برای طرح‌‎های مبتنی بر فناوری اطلاعات

معاون سرمایه‌گذاری اداره کل میراث‌فرهنگی استان اردبیل از اعطای تسهیلات حمایتی تبصره 18 برای طرح‌های مبتنی بر فناوری اطلاعات در حوزه‌های گردشگری، صنایع‌دستی و میراث‌فرهنگی خبر داد.

به گزارش میراث آریا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، نگار سریع‌الاطلاق امروز سوم آبان ماه 1402 گفت: کلیه افراد حقیقی و حقوقی دارای طرح‌هایی مبتنی بر فناوری اطلاعات در حوزه گردشگری، صنایع‌دستی و میراث‌فرهنگی می‌توانند از تسهیلات حمایتی این حوزه استفاده کنند.

معاون سرمایه‌گذاری اداره کل میراث‌فرهنگی استان اردبیل افزود: این تسهیلات از محل تسهیلات بند الف تبصره 18 قانون بودجه سال 1401 مربوط به اعتبارات اداره کل ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات به طرح‌هایی پرداخت می‌شود که با شاخه‌های مختلف فناوری اطلاعات مرتبط باشند.

او تاکید کرد: طرح‌هایی مانند تولید نرم‌افزارهای کاربردی، سخت افزارهای الکترونیکی و رایانه‌ای، تولید محتوی و انیمیشن، فروشگاه‌های اینترنتی، پلتفرم‌های ارائه دهنده خدمات، هوشمندسازی و آموزش آنلاین در حوزه گردشگری، صنایع‌دستی و میراث‌فرهنگی شامل این نوع تسهیلات می‌شوند.

سریع‌الاطلاق با اشاره به محدود بودن مهلت ارائه درخواست برای این تسهیلات، ادامه داد: فعالان سه حوزه گردشگری، صنایع‌دستی و میراث‌فرهنگی درصورت داشتن شرایط لازم می‌توانند درخواست خود را به همراه مدارک و مستندات طرح و مجوز فعالیت حوزه‌های سه گانه تا روز پنجشنبه 11 آبان ماه به معاونت سرمایه‌گذاری اداره کل میراث‌فرهنگی استان اردبیل تحویل دهند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402080400186

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha