تحقق ۷۶ درصدی اشتغال تعهدی میراث‌فرهنگی کرمانشاه

سرپرست معاونت گردشگری استان کرمانشاه از تحقق ۷۶ درصدی اشتغال تعهدی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه در سال جاری خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه، وحید امیری پنجشنبه ۴ آبانماه با اعلام این خبر اظهار کرد: میزان تعهد اشتغال ایجادی این اداره‌کل درسال ۱۴۰۲ به تعداد ۲۶۹۱ نفر تعیین شده است. 

سرپرست معاونت گردشگری استان کرمانشاه، افزود: از ابتدای سال تا کنون تعداد ۱۹۷۱ نفر از اشغال تعهدی این اداره‌کل انجام شده است.

او تصریح کرد: میزان اشتغال تعهدی ما با گذشت ۷ ماه از سال نزدیک به ۷۶ درصد در سامانه رصد تحقق یافته است که بیشتر از متوسط استان با ۶۱ درصد تحقق است. 

امیری با بیان اینکه اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی رتبه سوم در پرداخت تسهیلات اشتغال را در استان دارد، گفت: مجموع تعهد اشتغال استان حدود ۳۴۵۰۰ نفر است. 

او با بیان اینکه مدیریت کلان اقتصادی استان از عملکرد میراث‌فرهنگی در جلسه کارگروه اشتغال اعلام رضایت کرده است، اظهار کرد: پیش بینی می‌شود تا پایان آذرماه به ۱۰۰ درصد تعهد خود سه ماه قبل از پایان سال برسیم. 

سرپرست معاونت گردشگری استان کرمانشاه افزود: بیشترین اشتغال ایجادی این اداره‌کل در حوزه مشاغل خانگی و صنایع‌دستی انجام شده است. 

او گفت: در تعدادی از شهرستان‌های استان میزان تحقق اشتغال تعهدی ما بیش از ۱۰۰ درصد محقق شده است. 

امیری در خاتمه تصریح کرد: در حوزه اعتبارات تبصره ۱۸ نیز سهمیه این اداره‌کل ۱۲۸ میلیارد تومان تعیین شده است که با برنامه‌ریزی مناسب همه توان خود را برای جذب کامل آن به کار می‌گیریم. 

انتهای پیام/

کد خبر 1402080400203

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha