کسب رتبه نخست اداره‌کل میراث‌فرهنگی لرستان در ارزیابی شاخص‌های عمومی جشنواره شهید رجایی

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان لرستان از کسب رتبه نخست این اداره‌کل در ارزیابی شاخص‌های عمومی جشنواره شهید رجایی در سال ۱۴۰۱ خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان لرستان، عطا حسن‌پور با اعلام این خبر گفت: در جشنواره شهید رجایی، اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان با میزان تحقق 89.5 درصدی اهداف و برنامه‌ها در ارزیابی‌های صورت‌گرفته از بین ۳۱ استان کشور در حوزه شاخص‌های عمومی موفق به کسب رتبه نخست شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اظهار کرد: این دستگاه همچنین در مجموع ارزیابی شاخص‌های عمومی و اختصاصی رتبه چهارم کشور را کسب کرده است.

او با بیان اینکه این جایگاه برای نخستین توسط اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان کسب شده ادامه داد: شاخص‌های عمومی به منظور ارزیابی دستگاه‌ها در جشنواره شهید رجایی شامل رضایت از خدمات، محور اطلاع‌رسانی و تبیین، ارتقا و بهره‌برداری، بهبود و تحول سازمانی، شایسته‌سالاری و... است که اداره‌کل میراث‌فرهنگی لرستان در این زمینه رتبه برتر را کسب کرد.

حسن‌پور خاطرنشان کرد: شاخص‌های اختصاصی نیز شامل محورهای میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، محور توسعه مدیریت و منابع هستند که این اداره‌کل رتبه چهارم کشور را در این حوزه به خود اختصاص داده است.

انتهای پیام/

کد خبر 1402080700343

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha