پرداخت کمک‌های فنی و اعتباری به ۲۰ طرح گردشگری کرمانشاه

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه از معرفی ۲۰ طرح سرمایه‌گذاری گردشگری استان کرمانشاه برای پرداخت تسهیلات کمک‌های فنی اعتباری به بانک‌ عامل خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه، روز یکشنبه ۷ آبانماه جلسه توزیع اعتبارات تسهیلات کمک‌های فنی و اعتباری سال ۱۴۰۱ و بررسی اعتبارات کمک‌های فنی اعتباری سال ۱۴۰۲ با حضور نمایندگان صندوق کارآفرینی امید و مدیرکل، سرپرست معاونت گردشگری و کارشناسان مربوطه برگزار شد.

داریوش فرمانی در این جلسه، اظهار کرد: پرداخت تسهیلات کمک‌های فنی و اعتباری یکی از راهکارهای مهم حمایتی اداره‌کل میراث‌فرهنگی از پروژه‌های سرمایه‌گذاری گردشگری است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه، افزود: در جلسه امروز ۲۰ طرح سرمایه‌گذاری در حوزه طرح‌های گردشگری با رقمی در حدود ۳۰ میلیارد تومان برای پرداخت تسهیلات به بانک معرفی و نحوه جذب و پرداخت اعتبارات سال ۱۴۰۲ نیز مورد بررسی قرار گرفت. 

او تاکید کرد: معاونت گردشگری این موضوع را در دستور کار قرار دهد تا در کوتاه‌ترین زمان این تسهیلات به نتیجه برسد.

فرمانی گفت: حمایت از سرمایه گذاری در حوزه‌های گردشگری توسط بانک‌ها و دستگاه‌های مربوطه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، زیرا این مهم مورد تاکید مسئولین ارشد استانی و کشوری است.

او افزود: موضوع گردشگری و مسائل مرتبط یکی از اصلی‌ترین کلیدهای گشایش اقتصادی کشور است که در این مسیر اینگونه جلسات می‌تواند با چکش کاری کارشناسانه کمک‌های مفید و راهگشایی برای سرمایه‌گذاران باشد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه ادامه داد: رفع ابهامات و موانع اداری حرکت در این مسیر مهم را تسهیل خواهد کرد.

در ادامه جلسه نماینده صندوق کارآفرینی امید نیز ضمن تشریح تفاهم نامه منعقده میان دو دستگاه، روند کاری و اقدامات بانک را ارائه کرد و یکی از مزیت‌های صندوق کارآفرینی امید را بازپرداخت بلند مدت این تسهیلات دانست که امتیاز خوبی برای سرمایه گذاران است. 

لازم به ذکر است، در این جلسه در کنار طرح‌های جدید ۲ طرح راکد نیز با توجه به برنامه نهضت احیاء پروژه‌های راکد استان، برای اخذ تسهیلات معرفی که با موافقت صندوق به سرانجام خواهند رسید.

انتهای پیام/

کد خبر 1402080700356

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha