تحقق صددرصدی اشتغال تعهدی صنایع‌دستی صحنه کرمانشاه

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان صحنه از تحقق صددرصدی اشتغال تعهدی این اداره در حوزه صنایع‌دستی شهرستان خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه، سعید بروشان روز یکشنبه ۱۴ آبانماه با اعلام این خبر اظهار کرد: سهمیه تعهد اشتغال ایجادی این اداره در سال جاری ۹۰ نفر بوده است که با گذشت ۸ ماه از سال به صورت کامل در سامانه رصد ثبت و محقق شده است. 

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان صحنه، افزود: همچنین در حوزه مشاغل خانگی ۶۵ پرونده تشکیل و برای پرداخت به استان ارسال شده است که از این تعداد ۲۱ برای دریافت تسهیلات به بانک معرفی شده‌اند.

او ادامه داد: از محل تسهیلات تبصره ۱۶ نیز ۱۱ پرونده با مبلغ یک میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان در سطح شهرستان برای پرداخت به بانک معرفی شده‌اند. 

بروشان گفت: از محل اعتبارات تبصره ۱۸ سال ۱۴۰۱ که اخیرا ابلاغ شده است نیز تا کنون پرداختی نداشته‌ایم.  

او تصریح کرد: از محل اعتبارات تبصره ۱۸ صنعتگران و پروژه‌های گردشگری که نیازمند تسهیلات هستند، می‌توانند درخواست خودرا در سامانه ثبت کنند. 

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان صحنه در خاتمه اظهار کرد: برای حمایت از سرمایه‌گذاران و صنعتگران شهرستان صحنه از همه ظرفیت‌ها استفاده می‌کنیم که با ایجاد اشتغال شاهد شکوفایی هرچه بیشتر شهرستان باشیم. 

لازم به ذکر است در سطح استان کرمانشاه میانگین تحقق اشتغال تعهدی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه بیش از ۷۶ درصد است.  

انتهای پیام/

کد خبر 1402081400704

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha