امضای تفاهم‌نامه میان فرمانده‌های یگان حفاظت میراث فرهنگی استان زنجان و همدان 

تفاهم‌نامه همکاری فی‌مابین یگان‌های حفاظت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان و همدان به‌منظور همکاری بیشتر و بهره‌مندی از ظرفیت‌های مشارکتی طرفین به امضا رسید. 

به گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی زنجان، سرهنگ ناصر حبیبیان گفت: تفاهم‌نامه همکاری فی‌مابین یگان‌های حفاظت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان و همدان به‌منظور همکاری بیشتر و بهره‌مندی از ظرفیت‌های مشارکتی طرفین در یگان حفاظت اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان همدان به امضا رسید. 

امضای تفاهم‌نامه میان فرمانده‌های یگان حفاظت میراث فرهنگی استان زنجان و همدان 


فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی استان زنجان افزود: استفاده از ظرفیت‌های متقابل با هدف تعامل و همپوشانی وظایف و ماموریت‌ها، تقویت همگرایی و هم‌سویی طرفین به عنوان ظرفیت‌های مشارکتی و برون سازمانی، برنامه‌ریزی جهت بهره‌گیری از تجربیات در ماموریت‌ها، اقدامات پیشگیرانه با سرکشی و بازدید مستمر از آثار تاریخی و فرهنگی، برنامه‌ریزی جهت تبادل اخبار و اطلاعات در خصوص مصادیق جرم و تخلفات از مفاد این تفاهم‌نامه بود. 

او تصریح کرد: حفاظت از مواریث فرهنگی و آثار به جا مانده از گذشتگان نیازمند عزم راسخ و مشارکت همگانی است و باید با تعامل هرچه بیشتر با استان‌های همجوار باشد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402081600853

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha