جشنواره مد و لباس دستبافته های کار بافی افتتاح شد

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان اردکان از آغاز به کار جشنواره مد و لباس دستبافته های کار بافی در این شهرستان خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان یزد، مصطفی سپهری اردکانی گفت: عصر روز چهارشنبه هفدهم آبان ماه جشنواره مد و لباس با دستبافته‌های کار بافی با حضور امام جمعه شهر اردکان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، مشاور فرماندار، شهردار، رؤسای ادارات میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر کارگروه جشنواره مد و لباس استان افتتاح شد.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان اردکان افزود: جشنواره مد و لباس با حضور بیش از ۱۰ برند معتبر و تمرکز بر روی پارچه کاربافی برگزار می‌شود و این جشنواره به عنوان یکی از رویدادهای صنعت مد و لباس شناخته می‌شود و فرصتی منحصربه‌فرد برای طراحان جوان است تا طراحی‌های خود را به نمایش بگذارند و بازخوردهای لازم را از صنعت مد و لباس دریافت کنند.

سپهری اضافه کرد: جشنواره فوق به مدت سه روز، تا ۱۹ آبان ماه در محل فرهنگ‌سرای آیت‌الله خاتمی با مشارکت فرمانداری، شهرداری، اداره فرهنگ و ارشاد و اداره میراث فرهنگی شهرستان برپاشده است.

او در پایان از همه علاقه‌مندان دعوت کرد تا در این جشنواره حضورداشته باشند و از آخرین دستاوردها، آثار و پیشرفت‌های هنر صنعت پوشاک و سبک پوشش ایرانی اسلامی با دست بافته‌های کاربافی بازدید کنند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402081800956

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha