بهگزارش میراثآریا و بهنقل از روابطعمومی ادارهکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی مازندران، حسین ایزدی با اعلام خبر فوق گفت: این دوره آموزشی به صورت ورکشاپ دو روزه تخصصی طراحی در صنایعدستی، توسط موسسه فرهنگی و هنری هفتآینه با نظارت معاونت صنایعدستی ۱۸ و ۱۹ ماه جاری برگزار شد.
سرپرست ادارهکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی مازندران، افزود: طراحی محصول، انتخاب نام برند، طراحی بستهبندی، تولید محتوا و جایگاه کنترل کیفیت در برندسازی از جمله مباحثی بود که با حضور صنعتگران و هنرمندان شاغل صنایعدستی، ارائه شد.
ایزدی با اشاره به صدور گواهی آموزشی در پایان این دوره آموزش به شرکتکنندگان، تصریح کرد: خلاقیت و نوآوری در محصولات صنایعدستی یکی از مولفههای مهم موفقیت در بازاریابی این دستساختههای هنری است.
او با اشاره به تنوع زیاد رشتههای صنایعدستی و وفور محصولات هنری گفت: نوآوری در طراحی
محصولات صنایعدستی و ارائه کاربردهای جدید برای تولید میتواند در رونق دو چندان صنایعدستی موثر است.
انتهای پیام/
نظر شما