تفاهم‌نامه اَبَر پروژه سواحل گلستان با بخش خصوصی امضا شد

استاندار گلستان در جلسه امضای تفاهم‌نامه اَبَر پروژه سواحل استان با مشارکت بخش خصوصی گفت: این طرح، پروژه‌ای تحول‌آفرین است که مجوزهای آن قانونی و خارج از چارچوب اداری صادر شد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان، علی‌محمد زنگانه روز پنجشنبه ۱۸ آبان‌ماه ۱۴۰۲ در این جلسه گفت: اولویت ما پیشرفت و توسعه استان با تلاش سرمایه‌گذاران است و دست سرمایه‌گذاران را به گرمی می‌فشاریم.

استاندار گلستان بیان کرد: در این اَبَر پروژه طرح طبیعت‌گردی جزیره آشوراده، طرح گردشگری در سایت پشتیبان، پرورش میگو در فاز اول مجتمع پرورش میگو، پرورش ماهی در دریا، پرورش ماهیان خاویاری، حمل‌ونقل دریایی و راه‌اندازی ایرلاین دیده‌شده و به رشد استان کمک ویژه‌ای می‌کند.

او افزود: به‌صورت فرا قوه‌ای از اجرای این اَبَر پروژه در استان حمایت می‌شود و ملاک ارزیابی ما از مدیران میزان همکاری آن‌ها در چنین پروژه‌های است.

زنگانه ادامه داد: انسجام، وحدت و هماهنگی ما منجر به اجرای اَبَر پروژه‌ها در استان می‌شود و برای خدمت به مردم افتخار می‌کنیم که هر موضوعی را در هرجایی پیگیری و مشکلات را برطرف کنیم.

تفاهم‌نامه اَبَر پروژه سواحل گلستان با بخش خصوصی امضا شد

انتهای پیام/

کد خبر 1402082001012

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha