پیگیر برنامه‌های حمایتی از سرمایه‌گذاران و تأسیسات گردشگری خراسان شمالی هستیم

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی از پیگیری برنامه‌های حمایتی ویژه از واحدهای اقامتی و پذیرایی خراسان شمالی در شرایط بحرانی خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان خراسان شمالی، روز شنبه ۲۰ آبان‌ماه 1402 جلسه‌ای با حضور مدیرکل میراث فرهنگی خراسان شمالی و مدیران واحدهای پذیرایی و اقامتی استان در راستای برنامه‌ریزی برای اقدامات حمایتی برگزار شد.

در این جلسه علی مستوفیان مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی با اشاره به اینکه استان می‌تواند در توسعه گردشگری تأثیرگذار باشد، بیان کرد: این امر زمانی محقق می‌شود که دستگاه‌های اجرایی و حمایتی یک برنامه‌ریزی کامل و جامعی برای تقویت سرمایه‌گذاران فعال گردشگری در استان داشته باشند.

او خاطرنشان کرد: صنعت گردشگری باتوجه‌به قرارگیری خراسان شمالی بین دو قطب مهم گردشگری و عبور سالانه میلیون‌ها مسافر تأثیر اقتصادی چشمگیری در استان داشته است.

مستوفیان با بیان اینکه اقتصاد گردشگری وابسته به زیرساخت‌های مهم استان است، گفت: که طی چند روز گذشته با توجه به ازبین‌رفتن جاده محور استان گلستان و دشت توسط سیل، شاهد تأثیرات قابل‌ ملاحظه‌ای بر اقتصاد گردشگری در تأسیسات و واحدهای خدماتی استان بوده‌ایم، به همین منظور دستگاه‌های اجرایی با هم‌افزایی زمینه لازم برای حضور و استفاده از ظرفیت‌های مسافران و زائران برای توسعه گردشگری و اقتصادی و اشتغال پایدار در استان را فراهم کند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402082101062

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha