دهمین جشنواره انار اشرف در مازندران برگزار می‌شود

سرپرست‌ اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران از برگزاری دهمین جشنواره انار اشرف در شهرستان بهشهر خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا و به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران، حسین ایزدی با اعلام خبر فوق گفت: این جشنواره به همت جامعه حرفه‌ای اقامتگاه‌های بوم‌گردی مازندران در شهرستان بهشهر برگزار می‌شود.

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران تقدیر از باغداران نمونه انار، برپایی غرفه محصولات انار و فرآورده ها و محصولات غذایی وابسته به انار، غرفه‌های صنایع‌دستی، بوم‌گردی و محصولات لبنیاتی عشایر مازندران را از جمله برنامه‌های این جشنواره برشمرد و افزود: انار اشرف یکی از شناخته‌ترین محصولات خوشنام مازندران و به ویژه شهرستان بهشهر است که به عنوان برند این شهرستان معرفی شده است.

او با بیان این مطلب که لازمه موفقیت در بازاریابی و بازارداری به ویژه در بازارهای جهانی برندسازی است، افزود: شهرستان بهشهر یکی از ظرفیت‌های خوب گردشگری استان است که متاسفانه کمتر مورد توجه گردشگران قرار گرفته در حالی که شاخص‌های بسیار زیادی از محصولات کشاورزی و غذاهای سنتی گرفته تا صنایع‌دستی در این شهرستان وجود دارد که می‌تواند به عنوان برند منطقه معرفی شود.

ایزدی با اشاره به اینکه وجود یک برند نشان دهنده هویت و پتانسیل‌های خاص در منطقه است، تصریح کرد: امروزه گردشگران به دنبال جاذبه، کالا یا خدمات متفاوتی هستند و مقاصد گردشگری خود را بر این اساس انتخاب می‌کنند.

دهمین جشنواره انار اشرف از ۲۱ آبان ماه جاری به مدت یک هفته در پارک ۲۲ بهمن شهرستان بهشهر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1402082101103

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha