رایزنی برای جذب سرمایه‌گذار خارجی در کهگیلویه و بویراحمد

استاندار و هیئت اقتصادی کهگیلویه‌ و بویراحمد در نمایشگاه بین‌المللی کیش اینوکس با سرمایه‌گذاران خارجی متقاضی سرمایه‌گذاری در استان دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد، سید علی احمدزاده امروز ۲۲ آبان ماه ۱۴۰۲ به همراه مدیران اقتصادی استان در غرفه اتاق بازرگانی یاسوج که برای معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری این استان در نمایشگاه کیش اینوکس ۲۰۲۴ دایر شده است، حضور یافت و از نزدیک با سرمایه‌گذاران، مخاطبین و میهمانان دیدار و گفت‌وگو کرد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه استان در حوزه سرمایه‌گذاری طی دو سال اخیر تحولات، تغییرات و رشد خوبی را داشته  و در جذب سرمایه‌گذار خوب عمل شده، گفت: برای اینکه بتوانیم از حداکثر ظرفیت‌های مختلف این استان استفاده کنیم، نیازمند همکاری تمام کسانی هستیم که در حوزه سرمایه‌گذاری خارجی، سطح ملی و در استان فعال است.

احمدزاده با اشاره به ظرفیت‌های اقتصادی در بخش نفت و گاز، آب‌وخاک و کشاورزی، گردشگری، صنعتی و معدنی افزود: ظرفیت‌های بزرگی در بخش‌های مختلف اقتصادی  برای سرمایه‌گذاری فراهم است.

او بابیان اینکه دولت سیزدهم برای جذب سرمایه‌گذار و توسعه بخش اقتصادی، تولید و اشتغال به تأمین زیرساخت‌ها توجه ویژه داشته است، گفت: برای توسعه صنعت در استان که دارای شرایط خاص آب و هوایی و نزدیکی به کشورهای حوزه خلیج‌فارس است بهترین راه سرمایه‌گذاری است.

استاندار همچنین به همراه رئیس اتاق بازرگانی یاسوج و مدیران اقتصادی استان از غرفه اتاق بازرگانی ایران بازدید و با علی چاغروند معاونت گروه‌های اتاق ایران دیدار و گفت‌وگو کرد.

استاندار و هیئت اقتصادی استان در ادامه با حضور در غرفه‌های بانک‌های کشور از این مجموعه‌ها دیدار و برای حل مسائل و مشکلات بانکی فعالین اقتصادی استان کهگیلویه با مدیران بخش‌های مختلف این بانک‌ها گفت‌وگو و رایزنی کرد.

دهمین رویداد کیش اینوکس با حضور ۳۰۰ شرکت از بخش دولتی و خصوصی و برگزاری ۳۶ نشست تخصصی با محوریت معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری، توسعه سرمایه‌گذاری، بسترسازی تامین مالی، تنظیم‌گری و نظارت هوشمند در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی و مرکز همایش‌های بین‌المللی کیش برگزار شد.

اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی یاسوج نیز باهدف معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان کهگیلویه، دیدار و رایزنی با سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی، حضور در نشسته‌ای تخصصی، نشست و رایزنی با هیئت‌های کشورهای مختلف در این رویداد شرکت کرده‌ است.

هیئت اقتصادی استان کهگیلویه‌ و بویراحمد متشکل از استاندار، رئیس اتاق بازرگانی یاسوج و مدیران اقتصادی استان برای رایزنی‌های مختلف و جذب سرمایه‌گذاری و همکاری‌های مشترک از غرفه‌های مناطق ویژه اقتصادی و مناطق آزاد با مدیران این مجموعه‌ها دیدار و گفت‌وگو کردند.

هیئت اقتصادی استان کهگیلویه در آخرین بازدید با حضور در غرفه هلدینگ سرمایه‌گذاری صبا انرژی با مدیران این مجموعه دیدار کردند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402082201136

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha