اجرای پروژه‌های اشتغال‌زایی با محوریت صندوق کارآفرینی امید

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان با تاکید بر اینکه تسیهلات قرض‌الحسنه صندوق کارآفرینی امید نقش موثری در ایجاد اشتغال به ویژه مشاغل خرد و خانگی در استان و شهرستان طارم داشته است، افزایش سهم از این محل را برای طرح‌های گردشگری و صنایع‌دستی خواستار شد. 

به گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان، جلسه پیگیری و حمایت از امور سرمایه گذاران گردشگری و صنعتگران صنایع‌دستی با استفاده از ظرفیت صندوق کارآفرینی امید با حضور مدیر کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان، مدیرعامل صندوق کار آفرینی امید استان، فرماندار شهرستان طارم و رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان طارم در فرمانداری شهرستان طارم برگزار شد. 

سید سعید صفوی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان در این جلسه ضمن اعلام حمایت اداره کل از طرح‌های مرتبط ادامه داد: از کلیه طرح‌های بوم‌گردی، تاسیسات گردشگری و راه‌اندازی، توسعه و تجهیز کارگاه‌ها و طرح‌های سرمایه‌گذاری توسط هنرمندان صنایع‌دستی استقبال می‌شود. 

او افزود: با توجه به موقعیت اقلیمی مناسب این منطقه می‌توان اشتغال مناسبی را برای جوانان، سرمایه‌گذاران و صنعتگران ایجاد کرد و لازمه این مهم همکاری همه جانبه مردم و دستگاه‌های اجرایی است. 

اجرای پروژه‌های اشتغال‌زایی با محوریت صندوق کارآفرینی امید


رضا انبارلو فرماندار طارم گزارشی از تعداد پروژه‌های مرتبط با صنایع دستی و گردشگری شهرستان طارم ارائه و خواستار تسریع در روند پرداخت تسهیلات کم بهره برای رونق اشتغال در شهرستان شد و گفت: شناسایی افراد مستعد در حوزه گردشگری و صنایع‌دستی و کمک به رشد آن‌ها گامی در جهت توسعه استان خواهد بود. 

او افزود: اقامتگاه‌های بوم گردی و مجتمع‌های گردشگری در شهرستان با فراهم ساختن زیرساخت‌های لازم فرصتی بسیار خوب برای رونق گردشگری است که به همین منظور امیدوارم با تسریع در روند پرداخت تسهیلاتی که پرونده انها هم تشکیل و در نوبت است شاهد افزایش حضور گردشگر و رشد اشتغال در این بخش باشیم. 

اجرای پروژه‌های اشتغال‌زایی با محوریت صندوق کارآفرینی امید


جمشید مقدم پناه مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید استان زنجان گفت: صندوق کارآفرینی امید همانند گذشته آماده همکاری جهت حمایت از افراد توانمند و کارآفرین است. دستیابی به اهداف توسعه پایدار گردشگری، نیازمند سرمایه‌گذاری ویژه در بخش گردشگری روستایی است که این امر مهم با تجارب صندوق کارآفرینی امید در ایجاد اشتغال پایدار در بخش صنایع دستی و گردشگری محقق خواهد شد. 

او افزود: خدمات مناسب به مسافران وگردشگران می‌تواند تبلیغ خوبی برای شهرستان و روستا و اهالی باشد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402082201160

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha