تحقق 95 درصدی اشتغال تکلیفی حوزه گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی

معاون سرمایه‌گذاری و تامین منابع اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی از تحقق 95 درصدی اشتغال تکلیفی حوزه گردشگری و صنایع‌دستی استان خبر داد.

به گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی گفت: تعهد ایجاد و ثبت اشتغال جدید این اداره کل برای سال 1402 به میزان 2 هزار نفر است که با توجه به تکمیل و بهره‌برداری پروژه‌های گردشگری و صنایع‌دستی تا نیمه اول سال جاری حدود 95 درصد آن محقق شده و از تقویم ثبت اشتغال استان جلو هستیم.

معاون سرمایه‌گذاری و تامین منابع اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی ادامه داد: پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال جاری تعداد اشتغال ایجادی در دو رسته گردشگری و صنایع‌دستی به 2 هزار و 500 نفر برسد که 25 درصد بیشتر از تعهد ابلاغی خواهد بود.

دیناری افزود: طی هفت ماه ابتدای سال جاری تعداد 656 موافقت اصولی مجوز ایجاد و جواز تاسیس در حوزه گردشگری و صنایع‌دستی استان خراسان رضوی صادر شده است که حجم سرمایه‌گذاری بیش از 67 هزار و 710 میلیارد ریال را به خود اختصاص داده است.

او تصریح کرد: همچنین برای تعداد 58 پروژه پرونده بهره ‎برداری صادر شده است که حجم سرمایه‌گذاری آن‌ها 36 هزار و 360 میلیارد ریال است.

انتهای پیام/

کد خبر 1402082201163

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha