مراسم بزرگداشت هفته کتاب و کتابخوانی/ افتتاح نمایشگاه کتاب با حضور 50 ناشر حوزه میراث‌فرهنگی

پژوهشگاه میراث‌فرهنگی و گردشگری مراسم بزرگداشت هفته کتاب و کتابخوانی را با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و موزه ملی ایران برگزار می‌کند.

به گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط‌عمومی پژوهشگاه میراث‌فرهنگی و گردشگری، ولی تیموری با اعلام این خبر گفت: این برنامه در بخش افتتاحیه با خیر مقدم جبرئیل نوکنده رییس موزه ملی ایران، سخنرانی مصطفی ده‌پهلوان رییس پژوهشگاه، علی رمضانی مدیر عامل خانه کتاب و ادبیات ایران و دبیر ستاد برگزاری هفته کتاب، آیدین مهدی‌زاده رییس دبیرخانه شورای نظارت بر اسباب‌بازی کانون و پرورش فکر کودکان و نوجوانان و ناشران منتخب همراه است. 

رئیس مرکز معرفی فرهنگی پژوهشگاه میراث‌فرهنگی و گردشگری افزود: در ادامه از عقیل سیستانی پژوهشگر و مولف دایره المعارف پنج جلدی دستبافته داری استان کرمان کتاب برگزیده سال جمهوری اسلامی ایران، تجلیل و نمایشگاه تخصصی ناشران حوزه  میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی افتتاح خواهد شد. 

تیموری تصریح‌کرد: نمایشگاه آثار تخصصی چاپ شده در حوزه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با حضور قریب به پنجاه ناشر مهم و معتبر این عرصه توسط پژوهشگاه میراث‌فرهنگی و گردشگری، با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و موزه ملی ایران در دو بخش تخصصی و کودک و نوجوان از ۲۷ تا ۳۰ آبان‌ماه ۱۴۰۲ برای بازدید علاقه‌مندان دایر است. 

رئیس مرکز معرفی فرهنگی پژوهشگاه میراث‌فرهنگی و گردشگری گفت: در بخش نشست هم‌اندیشی با ناشران، برگزاری سه نشست تخصصی با موضوع چالش‌های نشر در حوزه میراث‌فرهنگی از دیگر برنامه‌های جانبی پژوهشگاه در هفته کتاب و کتابخوانی است.

انتهای پیام/

کد خبر 1402082301258

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha