گردشگری باید با رویکرد آینده‌پژوهی حرکت کند

معاون اموراقتصادی استانداری همدان گفت: در گردشگری باید با رویکرد آینده‌پژوهی در استان همدان حرکت کنیم.

به گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی همدان، سیدمجتبی حسینی، صبح یک شنبه 28 آبان در حاشیه جلسه گروه کاری اشتغال استان در جمع خبرنگاران گفت: با یک نگاه جامع باید به همه ابعاد گردشگری ورود کرده و تمام ظرفیت‌ها را در این حوزه فعال کنیم.

 معاون اموراقتصادی استانداری همدان برگزاری نشست‌های مشترک بین مدیران وزارت میراث‌فرهنگی و فعالان بخش خصوصی گردشگری با مدیران وزارت کشور را یک راهبرد مهم دانست و اظهار کرد: برای توسعه گردشگری باید همه به میدان بیایند.

او با اشاره به محدود بودن منابع مالی دولت و سیاست‌های مالی انقباضی گفت: با وجود این شرایط، تسهیلات تبصره ۱۸ می‌تواند گره‌گشای مشکلات حوزه گردشگری به ویژه صنعت هتلداری باشد.

حسینی با بیان اینکه استان همدان ظرفیت‌های بسیاری خوبی در بخش گردشگری دارد، اظهار کرد: گردشگری سلامت یکی از این ظرفیت‌ها است که همدان حرف‌های بسیاری برای گفتن دارد.

معاون امور اقتصادی استاندار همدان گفت: پس از کرونا گرچه شرایط فعالان گردشگری مطلوب نبود اما نوید به شما می دهم که آینده متعلق به شماست. صنعت گردشگری نه تنها در کشور ما به عنوان محور توسعه در سال‌های اخیر تلقی می‌شود بلکه در دنیا هم به یک موضوع مهم تبدیل شده است.

انتهای پیام/

کد خبر 1402082801570

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha