نصب ۱۰۰ تابلوی سرویس بهداشتی در سطح لرستان

معاون گردشگری اداره کل، میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی استان لرستان از نصب ۱۰۰ تابلوی سرویس بهداشتی در سطح لرستان خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان لرستان، حجت‌اله عباسیان با اعلام این خبر گفت: در راستای سامان‌دهی سروریس‌های بهداشتی، ۱۰۰ تابلوی راهنمای سرویس بهداشتی در سطح استان نصب شد.

معاون گردشگری اداره کل، میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی استان در جلسه کمیته ساماندهی سرویس‌های بهداشتی استان با حضور مدیرکل اوقاف و امورخیریه و مدیران شهرستانی این اداره‌کل اظهار کرد: مقرر شد اداره‌کل اوقاف و امورخیریه استان زمین مورد نیاز به منظور احداث مجموعه‌های بهداشتی‌رفاهی در بقاع متبرکه و مساجد بین راهی که در محورهای پرتردد و گردشگرپذیر هستند تامین کند.

او ادامه داد: تاکنون صد تابلو راهنما برای سرویس‌های بهداشتی استان نصب شده و تا پایان هفته نیز تعداد قابل توجهی از این سرویس‌ها توسط اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی تجهیز خواهند شد.

عباسیان افزود: در این جلسه بر همکاری دو جانبه ادارات کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و اوقاف و امور خیریه در راستای نظافت مستمر و رعایت موارد ضروری سرویس‌های بهداشتی واقع در بقاع متبرکه و مساجد تاکید شد.

معاون گردشگری اداره کل، میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی استان تصریح کرد: لرستان ظرفیت‌های بسیار خوبی در حوزه گردشگری دارد که ایجاد تاسیسات و زیرساخت‌های این حوزه برای توسعه و رشد این صنعت ضروری است.

انتهای پیام/

کد خبر 1402083001704

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha