تعامل با آموزش و پرورش برای تربیت نیروی کار ماهر برای تأسیسات گردشگری البرز

معاون گردشگری البرز از افزایش همکاری اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی البرز با آموزش و پرورش برای تربیت نیروی کار ماهر در تأسیسات گردشگری خبر داد.  

به گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی البرز، جلسه مشترک بین اداره کل میراث‌فرهنگی و آموزش و پرورش در روز سه‌شنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۲ در محل دفتر معاونت مقطع متوسطه کار و دانش استان با هدف همکاری دوجانبه برای تربیت و تأمین نیروی کار ماهر برای تأسیسات گردشگری برگزار شد.

به گفته معاون گردشگری البرز این جلسه با توجه به کمبود نیروی انسانی متخصص و آموزش دیده در حوزه گردشگری و ضرورت تعامل و هماهنگی دستگاه‌های مربوطه برای حل مسئله برگزار شد.  

معاون گردشگری البرز افزود: در نشست مذکور مباحثی پیرامون برنامه‌ریزی برای نیازسنجی نیروی انسانی ماهر مورد نیاز حوزه گردشگری و همچنین ارتقای سطح آموزش و مهارت دانش‌آموزان مطرح و برگزاری دروس عملی دانش‌آموزان رشته هتلداری در اماکن اقامتی تحت پوشش اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرج مد نظر قرار گرفت.  

به گفته علی محمدی جمع‌آوری نیروی انسانی مورد نیاز با همکاری تشکل‌های مربوطه به عنوان راه حل پیشنهاد و در نهایت تصمیم بر آن شد که به منظور تقویت و تداوم همکاری و عملیاتی شدن تصمیمات اتخاذ شده تفاهمنامه همکاری بین  ادارات کل تدوین و منعقد شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1402083001773

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha