شرایط خدمت‌رسانی در مجتمع آب‌درمانی گنو هرمزگان با به کارگیری الگوی جدید بهتر می‌شود

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان گفت: باید با یک الگوی برنامه‌ریزی، شرایط خدمت‌رسانی بهتر را در مجتمع آب‌درمانی گنو فراهم کنیم.

به گزارش  روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان، محمد محسنی روز چهارشنبه 1 آذرماه 1402 در راستای احیا و استفاده کامل از تمام ظرفیت‌های مجتمع آب‌درمانی گنو (ایرانیان) از بخش های مختلف این مرکز در بندرعباس بازدید کرد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان با اشاره به وجود جاذبه‌های طبیعی در مجموعه آبگرم گنو گفت: وجود چشمه آبگرم، ارتفاعات کوه گنو، گونه‌های گیاهی متنوع و همچنین زیرساخت‌هایی مانند اقامتگاه، رستوران و شهربازی در مجتمع آب‌درمانی گنو (ایرانیان) فرصت مناسبی برای جذب مسافران و گردشگران در مبادی ورودی مرکز استان است.

او افزود: در همین راستا باید با یک الگو برنامه‌ریزی شرایط خدمت‌رسانی بهتر را برای مسافران و گردشگران فراهم کنیم.

محسنی تصریح کرد: با ارائه خدمات باکیفیت، تصویر ذهنی از مقصد گردشگری نزد گردشگران بهبود می‌یابد و می‌توان انتظار داشت وفاداری به مقصد گردشگری نیز افزایش یابد.

مجتمع آب‌درمانی گنو (ایرانیان) با مساحت بالای 20 هکتار دارای پارکینگ با ظرفیت 16 هزار خودرو، آلاچیق، نمازخانه، هتل و شهربازی است که در فاصله 34 کیلومتری شمال شرقی بندرعباس واقع‌ شده است.

انتهای پیام/

کد خبر 1402090100015

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha