نخستین جشنواره سیمرغ برگزیدگان خود را شناخت

۱۳ اثر از ۸۰ شرکت کننده به عنوان برگزیده نخستین جشنواره سیمرغ در آیین اختتامیه مشخص شدند.

به گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی،  ۱۳ اثر در آیین اختتامیه نخستین جشنواره سیمرغ که امروز در فرهنگسرای کودک و آینده مشهد برگزار شد در سه بخش بازی و دکوراتیو و نمایشی به عنوان برگزیده از میان ۸۰ اثر اعلام شد.

بنا به این گزارش پروانه بهرام پور با موضوع گذر سیاوش از آتش و زال، پروین قهرمانی نژاد با موضوع اسب سیاه، عاطفه خالصی فر و فائزه زرغانی با موضوع هفت خوان رستم، یوکابد زنگنه با موضوع زن و جادوگر و ریحانه و فرهانه شریفی با موضوع دیو سپید در بخش شایسته تقدیر به عنوان منتخب مشخص شدند.

همچنین مژگان شمیمی با عنوان اسب چوبی، فرزانه غلامی با موضوع گرزآفرید، مرضیه حزیره با موضوع تئاتر کاغذی در بخش نمایش برگزیده شدند.

در بخش بازی نیز زهر بابایی با عنوان رستم و سهراب و تهمینه،سمیه نخعی با عنوان پازل شخصیت ها شاهنامه و مهناز اکبرزاده با اثر دستکش رستم به عنوان برگزیده معرفی شدند.

فاطمه قدرتی با عنوان سهراب و گردآفرید و سحر میرزاده با عنوان دیو سپید و فرانک نیز برگزیده بخش دکوراتیو شدند.

این دوره از جشنواره با همکاری اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و معتونت فرهنگی و زیارت سازمان فرهنگی شهرداری مشهد و دیگر دستگاه های فرهنگ استان برگزار شد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402090200110

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha