مشاغل خانگی قم با جدیت بیشتر وارد صنعت کفش می‌شوند

مسئول سازمان بسیج سازندگی قم گفت: با مدیریت و راهبری سرخوشه‌های کفش و همراهی و ارائه مشاوره‌های لازم توسط انجمن کفش ماشینی قم، وام‌های هدفمند برای مشاغل خانگی علاقه‌مند در عرصه تولید کفش و صندل اختصاص می‌یابد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قم، علیرضا ایراندوست چهارشنبه ۱ آذر ماه در حاشیه بازدید از نمایشگاه تخصصی و بین‌المللی مواد اولیه، ماشین‌آلات، تکنولوژی، چرم و صنایع وابسته به کفش که به همت انجمن صنایع کفش ماشینی استان قم برگزار شد، اظهار کرد: حضور ما در این نمایشگاه به خاطر دنبال کردن وام‌های تبصره ۱۸ برای اشتغال حرفه‌ای و تخصصی خانگی در عرصه‌هایی همچون کفش، انگشترسازی و... بود.

مسئول سازمان بسیج سازندگی قم افزود: امیداوریم، بتوانیم به عنوان سرخوشه، کسانی را که در عرصه تولید کفش و صندل علاقه‌مند هستند، از طریق انجمن کفش ماشینی قم وارد این صنعت کنیم و افراد و متقاضیان پس از دریافت مشاوره‌های لازم از این مجموعه، معرفی شوند و وام ها به صورت هدفمند به دست تولیدکنندگان برسد.

او بیان کرد: ضرورت دارد، با ورود مشاغل خانگی که از طریق بسیج سازندگی حمایت می‌شوند و کمک صنایع و شرکت‌ها، همدلی و هم‌افزایی بیش‌ازپیش انجام شود تا استان قم در بام کفش ایران برای همیشه مقتدر بایستد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402090500267

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha