تقویت گردشگری شهرستان فارسان به رونق اقتصادی چهارمحال و بختیاری کمک می‌‎کند

رئیس شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری گفت: تقویت صنعت گردشگری در شهرستان فارسان به رونق اقتصادی استان کمک می‌کند.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری، بهمن میری عصر یکشنبه پنجم آذرماه ۱۴۰۲ در نشست با شوراهای اسلامی پایه و فرادست شهرستان فارسان تأکید کرد: اعضای شورای اسلامی استان توجه عادلانه به شهرستان‌های ۱۲ گانه این استان را در دستور کار دارند.

رئیس شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری افزود: در این راستا شناسایی توانمندی‌ها و فرصت‌های سرمایه‌گذاری در مناطق مختلف استان شناسایی و برای جذب سرمایه‌گذار و رونق اقتصادی این مناطق برنامه‌ریزی و پیگیری می‌شود.

میری شهرستان فارسان را جزو مناطق بکر و بسیاردیدنی  چهارمحال و بختیاری اعلام و تصریح کرد: منطقه گردشگری پیرغار ده‌چشمه، غار سراب اُمیدآباد واقع در بخش باباحیدر، چشمه قلعه فارسان و نقاط تاریخی قلعه سردار اسعد بختیاری در جونقان، مجموعه خان‌علی جونقان، سید پیراحمد باباحیدر، سنگ نوشته مشروطیت پیرغار از مهم‌ترین نقاط گردشگری قابل سرمایه‌گذاری این شهرستان به‌شمار می‌رود.

او یادآور شد: سرمایه‌گذاری در بخش گردشگری چهارمحال و بختیاری یکی از مهم‌ترین برنامه‌های توسعه‌ای برای این استان است که باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402090600289

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha