سرویس های بهداشتی در شهرستان ایرانشهر ایجاد و احیا می شود

رئیس اداره میراث فرهنگی ایرانشهر از مساعدت و همکاری دستگاه های اجرایی این شهرستان در ایجاد و احیا سرویس های بهداشتی در نقاط مختلف شهر خبر داد.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سیستان وبلوچستان؛ رحمان ریگی اظهار داشت: به منظور رفاه حال گردشگران جهت دسترسی آسان به سرویس های بهداشتی و بحث طهارت اسلامی، جلسه ای با حضور نمایندگان دستگاه های متولی برگزار شد.  

وی افزود: در این جلسه مقرر شد تا شهرداری ایرانشهر ضمن بهسازی، مرمت و تعمیر سرویس های بهداشتی سطح شهرستان نسبت به بازگشایی تمامی سرویس های غیرفعال نیز اقدام کند.  

به گفته ریگی؛ در این جلسه مقرر شد تا بنیاد مسکن نیز با نظارت اداره میراث فرهنگی نسبت به ساخت سرویس بهداشتی در روستای هدف گردشگری دامِن اقدام نماید تا موجبات افزایش رضایت مندی گردشگران این منطقه نیز فراهم شود.  

وی ادامه داد: راهداری شهرستان نیز قول مساعد داد تا نسبت به جانمایی امکانات، نظافت و تعمیر سرویس های بهداشتی در تمامی مجتمع های بین راهی و همچنین نصب تابلوهای راهنما اقدام کند. همچنین شرکت نفت نیز دستورات لازم به منظور نظافت دوره ای و بهسازی سرویس های بهداشتی در جایگاه های سوخت را صادر کرد.  

رئیس اداره میراث فرهنگی ایرانشهر تصریح کرد: به منظور رفع مشکلات آب گرم نیز با بخشدار بزمان گفتگو و مقرر شد تا در سریع‌ترین زمان ممکن نسبت به احصا راه حل های مورد نیاز و رونق این ظرفیت خدادادی اقدام کنند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402090600316

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha