تشکیل انجمن خیرین میراث‌فرهنگی روش هوشمندانه‌ای برای حفاظت از آثار تاریخی است

یک بازیگر سینما و تلویزیون گفت: به عقیده من تشکیل انجمن خیرین میراث‌فرهنگی روش هوشمندانه‌ای برای حفاظت از آثار تاریخی است.

اتابک نادری بازیگر سینما و تلویزیون در گفت و گو با خبرنگار میراث‌آریا، با اشاره به تشکیل انجمن خیرین میراث‌فرهنگی، اظهار کرد: تشکیل این انجمن یک روش بسیار خوب و یک رویه‌ هوشمندانه است و می‌تواند خلاهایی که وجود دارد و ما نمی‌تونیم از منایع دولتی برای برطرف کردن آن‌ها استفاده کنیم، جبران کند.

او اضافه کرد: خیلی وقت‌ها ما نمی‌توانیم از کمک‌های دولتی استفاده کنیم در این مواقع یک ساز وکار نیاز داریم که از کمک‌های مردمی و مشارکت خیرین استفاده شود و با ثبت و تاسیس این انجمن می‌توان به مرمت و بازسازی آثار تاریخی امیدار بود.

این بازیگر سینما و تلویزیون ادامه داد: اکنون زمانه‌ای است که باید به خیران و افراد نیکوکار و کسانی که در راستای حوزه‌های فرهنگی فعالیت می‌کنند بگوییم با نذرهای فرهنگی می‌توانند سلایق مردم را عوض کنند و کمک‌حال فعالیت‌های فرهنگی و هنری کشور باشند.

نادری یادآور شد: تمام این کارها و این اقدامات تنها برای یک هدف است و آن نام ایران است. از این رو باید این فرصت را مغتنم شمرد و از تشکیل و تاسیس انجمن خیرین میراث‌فرهنگی نهایت استفاده را ببریم.

انتهای پیام/

کد خبر 1402090700371

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha