حضور علی دارابی در کارگاه‌های دومین جشنواره چندرسانه‌ای میراث فرهنگی

قائم مقام وزیر و معاون میراث‌فرهنگی، ضمن حضور در کاروانسرای سعدالسلطنه قزوین، از کارگاه‌های دومین جشنواره چندرسانه‌ای میراث‌فرهنگی بازدید به عمل آورد.

به‌گزارش خبرنگار میراث‌آریا، علی دارابی قائم‌مقام وزیر و معاون میراث‌فرهنگی که هم‌زمان با برگزاری دومین جشنواره تولیدات چندرسانه‌ای میراث‌فرهنگی به استان قزوین سفر کرده است، از کاروانسرای سعدالسلطنه بازدید کرد و به تماشای یکی از آثار نمایشی راه‌یافته به این جشنواره پرداخت.

معاون میراث‌فرهنگی کشور همچنین در حاشیه حضور و بازدید خود از سعدالسلطنه با تعدادی از بازیگران و هنرمندان از نزدیک دیدار و گفت و گو کرد.
دارابی همچنین در ادامه حضور خود در کاروانسرای سعدالسلطنه، در کارگاه آموزشی احمد مسجدجامعی و یونس شکرخواه حضور یافت.

قائم مقام وزیر میراث‌فرهنگی در این کارگاه در سخنانی گفت: دومین جشنواره میراث‌فرهنگی به لحاظ تنوع و تکثر برنامه‌ها بسیار متفاوت از جشنواره اول است‌. تعدادی از کارگاه‌ها و نمایش‌ها را دیدم و به نظرم بسیار خوب اجرا می‌شود.

دارابی سپس به برگزاری کارگاه‌های تخصصی و انتقال تجربه اشاره کرد و افزود: برگزاری این کارگاه‌ها بسیار اهمیت دارد و از این که امروز در چنین کارگاهی شرکت کردم، بسیار خوشحال هستم.

قائم‌مقام وزیر و معاون میراث‌فرهنگی کشور همچنین با اشاره به بازدیدهای احمد مسجدجامعی از محله‌های مختلف تهران، خاطرنشان کرد: این کار ایشان خیلی ارزشمند است و می‌تواند به یک الگو در سایر استان‌ها تبدیل شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1402090900538

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha