توسعه زیرساخت‌های گردشگری ایلام تقویت می‌شود

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام از توسعه زیرساخت‌های گردشگری استان خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام، فرزاد شریفی امروز 12 آذرماه در حاشیه بازدید از روند اجرای پروژه‌های گردشگری شهر ایلام گفت: توسعه زیرساخت‌های گردشگری در استان با حمایت‌های ویژه مسئولان باید تقویت شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام گردشگری را یکی از ظرفیت‌های مهم سرمایه‌گذاری در استان دانست و اظهار کرد: بهره‌گیری از ظرفیت‌های گردشگری یکی از راهکارهای مهم توسعه استان ایلام است.

شریفی تصریح کرد: طرح‌های بهسازی و ترمیم زیرساخت‌های گردشگری در استان در حال اجراست که با اتمام آنها، تحولی گردشگری ایلام ایجاد می‌شود.

او بیان کرد: توسعه و تکمیل زیرساخت‌ها در محورهای گردشگری یکی از مهم‌ترین برنامه‌های اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام گفت: حمایت موثر از سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در مناطق نمونه گردشگری براساس طرح جامع مصوب منطقه از دیگر برنامه‌ها در راستای توسعه زیرساخت‌های بخش گردشگری استان محسوب می‌شود.

شریفی جریان بازدید از مجتمع‌ها و تأسیسات گردشگری شهر ایلام بر حمایت ویژه دستگاه‌های اجرایی از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در حوزه گردشگری استان تاکید کرد و گفت: برای توسعه صنعت گردشگری، باید تا حد امکان از سرمایه‌گذار خصوصی حمایت شود،  پیگیری خواسته‌ها و نیازهای این سرمایه‌گذاران را نیز در دستور کار قرار داد.

او از تلاش مسئولان استان و شهرستان برای توسعه صنعت درآمدزا در این منطقه خبر داد و یادآور شد: تمام اهتمام و توان خود را برای توسعه زیرساخت‌های گردشگری در استان بکار گرفته‌ایم تا بتوانیم شاهد توسعه هرچه بیشتر این صنعت درآمدزا باشیم.

انتهای پیام/

کد خبر 1402091200629

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha