جلسه هماهنگی جشنواره صنایع‌دستی بسیج در زنجان برگزار شد

نخستین جلسه هماهنگی اجرای دومین جشنواره صنایع‌دستی بسیج کشور در هفته بصیرت ظهر روز یکشنبه ۱۲ آذرماه در اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان برگزار شد.  

به‌گزارش میراث‌آریا و به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی زنجان، در این جلسه سید سعید صفوی، سید میکائیل موسوی و محمود محمدلو مدیرکل، معاون صنایع‌دستی و فرمانده پایگاه فرمانده پایگاه حمزه سیدالشهدا اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان و ابراهیم رستم خانی رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان حضور داشتند و درباره نحوه برگزاری جشنواره مذکور به تبادل نظر پرداختند.  

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان، افزود: این جشنواره برای حمایت از هنر ماندگار جامعه هنرمندان و هم افزایی هنرمندان و صنعتگران بسیجی در رشته صنایع‌دستی به‌ویژه در مناطق کم‌تر برخوردار برگزار می‌شود. هنرمندان باید تصاویرآثار ارسالی خود را تا ۳۰ آذرماه به سایت هنر ماندگار ایرانی ارسال کنند تا در تاریخ ۴ دی ماه مورد بررسی قرار گیرند.  

صفوی بیان کرد: انجام این امر نیازمند همراهی و همکار همه جانبه تمامی دستگاه‌های اجرایی استان و انجمن‌های مردم نهاد است.  

او گفت: توسعه و تقویت شبکه هنری و هم‌افزایی هنرمندان صنایع‌دستی کشور یکی از اهداف این جشنواره است و به منظور احیای هنر صنایع‌دستی و هنرهای منسوخ‌شده، به عنوان هنر تمدن‌ساز و تلاش برای اتصال شبکه تولید، به شبکه توزیع با استفاده از ظرفیت‌های موجود در این وزارتخانه و سازمان بسیج هنرمندان کشور، جشنواره مذکور را برگزار می‌کند.  

هنرمندان صنایع‌دستی سراسر کشور برای شرکت در این جشنواره و کسب اطلاعات بیش‌تر می‌توانند به سایت هنر ماندگار ایرانی به نشانی اینترنتی https://honarmandegari.com مراجعه کنند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402091300668

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha