تجلیل از داوران هفتمین دوره داوری مهر اصالت ملی منطقه چهار کشور

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی گفت: داوران و ارزیابان هفتمین دوره داوری مهر اصالت ملی منطقه چهار کشور به میزبانی خراسان شمالی تجلیل شدند.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی، علی مستوفیان با اعلام این خبر تأکید کرد: روز سه شنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۲ در آخرین روز از هفتمین دوره داوری مهر اصالت ملی منطقه چهار کشور با حضور مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری خراسان شمالی از داوران و ارزیابان این رویداد ملی قدردانی شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی سطح برگزاری این رویداد ملی و آثار ارائه شده را مثبت ارزیابی کرد و افزود: باتوجه‌به به این‌که خراسان شمالی از تنوع بالایی در صنایع‌دستی برخوردار است با تداوم برگزاری این رویدادها می‌توانیم نسبت توسعه اشتغال پایدار در استان گام برداریم.

هفتمین دوره داوری مهر اصالت ملی صنایع‌دستی منطقه شمال شرق کشور از تاریخ ۱۲ تا ۱۴ آذرماه به میزبانی بجنورد در استان خراسان شمالی با حضور داوود ملایی آونجی رئیس اداره مالکیت معنوی معاونت صنایع‌دستی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و هفت داور علمی، تجربی و تخصصی صنایع‌دستی و معصومه ذوالفقاری، مهسا ارزمانی، محمدعلی کریمان، حدید محمدی، وحید محمدزاده، اسماعیل رکن‌آبادی و بهنام سربخشیان برگزار شد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402091500794

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha