مزیت گردشگری سلامت در ایران بالاست/ البرز باید از معبر به مقصد گردشگری تبدیل شود

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی دهکده سلامت محب ساوجبلاغ را مجموعه ارزشمند و ظرفیتی خوب در زمینه گردشگری سلامت کشور برشمرد و گفت: گردشگری سلامت در کشور ما یک مزیت نسبی گردشگری است که می‌تواند به رونق این حوزه گردشگری در ایران کمک کند. 

به گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی البرز، مهندس سید عزت‌الله ضرغامی روز پنج‌شنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۲ در سفر به استان البرز از شهرستان ساوجبلاغ بازدید و مجموعه گردشگری سلامت محب را افتتاح کرد.

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی محب را مجموعه‌ای دارای ساختار خوب و خدمات درمانی، بهداشتی و سلامت در حوزه‌های مختلف عنوان کرد و افزود: مجموعه سلامت محب در کنار ظرفیت‌ها و زیبایی‌های منطقه ساوجبلاغ جاذبه‌ای برای رشد گردشگری منطقه به شمار می‌رود.

 ضرغامی ادامه داد: منطقه ساوجبلاغ با داشتن طبیعت بسیار زیبا، توانایی رشد گردشگری را دارد. معتقدم البرز با وجود این ظرفیت‌ها باید از معبر به مقصد گردشگری تبدیل شود.

 وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در پایان ضمن قدردانی از حمایت‌های بنیاد شهید و گرامیداشت یاد مرحوم اعتمادیان بنیانگذار مجموعه محب را از شخصیت‌های خدمتگذار و منشأ اقدامات بزرگ در گردشگری عنوان کرد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402091600875

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha