اختصاص اعتبار ۵۰ میلیارد ریالی در صورت تامین زمین توسط شهرداری کلاردشت

معاون امور مجلس،حقوقی و استان‌های وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: درصورت تامین زمین احداث نمایشگاه دائمی صنایع‌دستی توسط شهرداری کلاردشت، ۵۰ میلیارد ریال اعتبار به این شهرستان اختصاص داده می‌شود.

به‌گزارش میراث‌آریا و به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران، جواد واحدی شامگاه پنجشنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۲ با اشاره به سفر به کلاردشت، اظهار کرد: در بازدید از این شهرستان اتفاقات خوبی افتاده که باید از فرماندار، شهردار ،شورای شهر و نماینده مردم در مجلس تشکر و قدردانی کنیم.

معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با بیان اینکه تعامل ، همدلی و هم افزایی در این شهرستان وجود دارد مثال زدنی است، تصریح کرد: همه دستگاه‌های اجرایی در حال خدمات‌رسانی هستند. در راستای ستاد تسهیلات سفر باید اقداماتی جهت ایجاد زیرساخت‌های گردشگری در استان‌ها و شهرستان‌هایی که جاذبه گردشگری دارند، ایجاد کنیم.

واحدی با اشاره به به جاذبه‌های ویژه گردشگری در شهرستان کلاردشت افزود: کلاردشت در مرکزیت غرب مازندران و شاهراه چند شهرستان بزرگ گردشگری است که باید به این شهرستان سقز می‌کردیم.

معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با بیان اینکه اتفاقات خوبی در این شهرستان رقم زده شد، گفت: با توجه به پایلوت گردشگری بودن این شهرستان نیاز بود که در فضای گردشگری این منطقه اقداماتی را انجام دهیم.

او با تاکید بر اینکه معرفی سرمایه‌گذار قوی برای ساخت هتل در این شهرستان در دستورکار قرار گرفته است، افزود: تسهیلات تا هر میزان که بتوانند اجرا کنند، در نظر گرفته می‌شود.

واحدی در حوزه صنایع‌دستی کلاردشت خاطرنشان کرد: در حوزه صنایع‌دستی با توجه به اینکه نیاز به نمایشگاه دائمی و فروشگاه صنایع‌دستی داریم شهرداری و شورای شهر کلاردشت زمینی برای ایجاد فروشگاه و نمایشگاه دائمی صنایع‌دستی اختصاص دهند، چراکه کلاردشت این قابلیت را دارد در اولین گام اعتبار ۵۰ میلیارد ریالی مصوب را جذب کند.

او ادامه داد: زمین را در اختیار قرار دهند هر چه سریع‌تر عملیات اجرایی فروشگاه و نمایشگاه دائمی صنایع‌دستی در این شهرستان را آغاز می‌کنیم.

واحدی به مشکل ارتقای نمایندگی میراث‌فرهنگی ،گردشگری و صنایع‌دستی کلاردشت افزود: ارتقای نمایندگی به اداره با نشست سازمان مدیریت و استخدامی انجام می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1402091800907

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha