خدمات‌رسانی با کیفیت و تکریم گردشگران اولویت اصلی هتل‌داران است

 سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سیستان وبلوچستان گفت: تکریم و خدمات‌رسانی صحیح و با کیفیت به گردشگران از اولویت اصلی هتل‌داران در استان است و به طور مرتب مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سیستان و بلوچستان، محمدهادی طهرانی مقدم در حاشیه بازدید سرزده از یکی از هتل‌های زاهدان که در روز چهارشنبه 15 آذرماه 1402 انجام شد، اظهار کرد: تکریم ارباب رجوع، گردشگر و مهمانان داخلی و خارجی جزو اولویت های اصلی این اداره کل و تمامی هتل داران و متصدیان مراکز اقامتی استان است. 

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سیستان وبلوچستان افزود: زمانی که یک گردشگر در مراکز اقامتی این استان اقامت می کند نباید کوچکترین کمبود از لحاظ خدمات رسانی متوجه او شود تا مبادا رسم مهمان نوازی مردم استان مورد خدشه واقع شود و با نارضایتی عازم دیار خود شود.  

او تاکید کرد: در راستای صیانت و احترام به حقوق مسافران و گردشگران، بازدیدهای سرزده از هتل ها و بوم‌گردی ها در دستور کار قرار گرفته و این امر به صورت دائمی انجام می شود.  

به گفته طهرانی مقدم، هتل داران آبروی میراث فرهنگی و مردمان این استان هستند و هرگز اجازه نمی دهیم که فردی با کوتاهی های خود به این اعتبار و آبرو ضربه وارد کند و مردم نیز می توانند در صورت مشاهده مشکل و قصور در این مراکز اطلاع دهند تا بلافاصله کارشناسان این اداره کل به منظور بررسی و پیگیری در محل حاضر شوند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402091800945

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha