حضور قدرتمند در نمایشگاه گردشگری تهران به توسعه کرمانشاه کمک می‌کند

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه گفت: حضور قدرتمند در هفدهمین نمایشگاه گردشگری تهران تاثیرات بسیار مثبتی در توسعه گردشگری استان دارد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه، داریوش فرمانی روز سه‌شنبه ۲۱ آذرماه در جلسه برنامه‌ریزی برای شرکت در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران که با حضور نمایندگان شهرداری، دانشگاه علوم پزشکی، اتاق بازرگانی، بنیاد حفظ ارزش‌های دفاع مقدس، شرکت توسعه گردشگری، جامعه هتل داران، دفاتر خدمات مسافرتی و اقامتگاه‌های بوم‌گردی استان برگزار شد، اظهار کرد: نمایشگاه گردشگری تهران یکی از فرصت‌های مهم برای معرفی استان است که هرساله استان‌های کشور با رقابتی فشرده به معرفی همه ظرفیت‌ها و توانمندی‌های گردشگری خود می‌پردازند.

 مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه افزود: باید توجه کرد که نمایشگاه گردشگری تهران بزرگترین رویداد گردشگری کشور است و باید حداکثر استفاده از این موقعیت انجام شود. 

او گفت: قطعا حضور قدرتمند در هفدهمین نمایشگاه گردشگری تهران تاثیرات بسیار مثبتی در توسعه صنعت گردشگری استان دارد و نقش بسزایی در تعیین مسیر سفرهای نوروزی دارد. 

فرمانی در ادامه با بیان اینکه اعتبارات گردشگری استان به تنهایی جوابگوی حضور بسیار قدرتمند در این نمایشگاه نیست، افزود: انتظار می‌رود همه دستگاه‌ها با حداکثر توان برای مشارکت در این نمایشگاه در کنار ما باشند تا بتوان کرمانشاه را آنگونه که شایسته آن است معرفی کنیم. 

او افزود:  نگاه ما این است که در حوزه گردشگری قدم‌هایی برای توسعه استان برداشته شود و این صنعت درمسیر رشد و تعالی قرار گیرد. 

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه، گفت: حضور و همراهی سایر دستگاه‌ها مایه دلگرمی برای پیشبرد اهداف توسعه‌ای استان است. 

او ادامه داد: معرفی و تبلیغات یکی از مشکلات اصلی گردشگری کرمانشاه است و این نمایشگاه یکی از فرصت‌هایی است که باید از آن بیشتربن بهره را ببریم. 

فرمانی گفت: نقش شهرداری‌ها در گردشگری استان بسیار مهم است و باید پای کار بیایند که ظرفیت‌های خود را به نمایش بگذارند. 

او تصریح کرد: در این نمایشگاه همه توان خود را برای معرفی همه جانبه ظرفیت‌های گردشگری استان در حوزه‌های تاریخی، طبیعی، فرهنگی، دفاع مقدس، اقامتی و پذیرایی، دفاتر خدمات مسافرتی و تورها و...و صنایع‌دستی استان را به خوبی معرفی کنیم. 

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه در خاتمه گفت: با شکل گیری یک فضای همدلی و همکاری در استان می‌توان شاهد اتفاقات مهم و تحول آفرینی بود که امروز در حوزه برگزاری نمایشگاه  شاهد این اتفاق خوب هستیم. 

هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران بهمن‌ماه برگزار می‌شود. 

انتهای پیام/

کد خبر 1402092101150

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha