استان سمنان آمادگی کامل برای میزبانی از مسافران دارد

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان از آمادگی کامل برای میزبانی از مسافران و زائران در استان سمنان خبر داد.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان، امیر کرم‌زاده در دومین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر به مسافران و زائران استان سمنان ویژه ایام فاطمیه که روز سه‌شنبه ۲۱ آذرماه ۱۴۰۲ برگزار شد، گفت: با اقدامات و نظارت‌های انجام‌شده، زمینه خدمات‌رسانی مطلوب به مسافران و زائرانی که در ایام فاطمیه به مشهد مقدس سفر می‌کنند، فراهم‌ شده است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان افزود: در راستای خدمات‌رسانی شایسته به زائران و مسافران در استان سمنان اقداماتی شامل سامان‌دهی سرویس‌های بهداشتی، نظارت و بررسی از جایگاه‌های خدماتی و رفاهی، رستوران‌های بین‌راهی و … انجام‌ شده است.

امیر کرم‌زاده گفت: با توجه به شروع مسافرت‌ها در ایام فاطمیه، نظارت بر تأسیسات گردشگری، رستوران‌ها و مجتمع‌های بین‌راهی و ... توسط دستگاه‌های ذی‌ربط با تأکید بر رعایت نرخ‌نامه‌ها و شیوه‌نامه‌های بهداشتی، تا خروج آخرین مسافر از استان به‌طور مستمر صورت می‌گیرد و با متخلفان برخورد می‌شود.

او با تأکید بر اینکه بالاترین افتخار مردم استان سمنان قرار گرفتن در مسیر زائران حضرت علی ابن موسی‌الرضا(ع) است، باید تلاش شود تا مدت‌زمان ماندگاری مسافران افزایش یابد، افزود: برای پذیرش مسافران و زائران و ارائه خدمات باکیفیت بالا، تمامی تأسیسات گردشگری، هتل‌ها، اقامتگاه‌های بوم‌گردی و سنتی در آمادگی کامل هستند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402092201209

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha