نشست هم‌اندیشی تدوین آیین‌نامه اجرایی تشکل‌های حرفه‌ای صنعت گردشگری در گلستان

رئیس گروه معاونت گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گلستان از برگزاری نشست هم‌اندیشی در خصوص دریافت نقطه نظرات فعالان گردشگری استان در راستای تدوین آیین‌نامه اجرایی تشکل‌های حرفه‌ای صنعت گردشگری کشور بر اساس قانون برنامه هفتم خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان، علی نوری روز سه‌شنبه ۲۱ آذرماه ۱۴۰۲ در نشستی با حضور روسای انجمن‌های حرفه‌ای گردشگری استان گلستان با اعلام این خبر گفت: اراده ما بر این است که هویت مستقل، بامعنا و قدرتمند برای صنعت گردشگری ایجاد کنیم و یقین دارم که در این مسیر همه شما با ما همراه هستید. اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در این فرآیند بخش خصوصی و تشکل‌های گردشگری را یار خود می‌داند.

جانشین و رئیس گروه معاونت گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان خاطرنشان کرد: عزم و اراده ما بر این است که صنعت گردشگری را ساماندهی کرده و حق‌وحقوق فعالان این صنعت را احیا کنیم. این موضوع خواسته فعالان بخش گردشگری نیز بوده و تدوین آئین‌نامه اجرائی تشکل‌های حرفه‌ای صنعت گردشگری کشور برای ساماندهی و کوتاه کردن مسیر فعالیت‌های گردشگری و حذف امور غیر مرتبط گردشگری و افزایش قدرت نظارت بر این بخش خواهد بود.  

او تأکید کرد: تدوین آئین‌نامه اجرایی تشکل‌های حرفه‌ای صنعت گردشگری کشور با مشورت بخش خصوصی ممکن است و وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در تلاش است تا با تشکیل این جلسات هم‌اندیشی نظرات بخش خصوصی را در تدوین آیین‌نامه اجرایی تشکل‌های حرفه‌ای صنعت گردشگری کشور بر اساس قانون برنامه هفتم موردتوجه ویژه قرار دهد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402092201219

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha