بازدید میدانی مدیرکل میراث‌فرهنگی ایلام از مجتمع‌های بهداشتی بین‌راهی

مدیرکل میراث‌‍فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام از سرویس‌های بهداشتی بین‌راهی در شهرستان‌های چوار، ایوان و سیروان بازدید کرد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام، فرزاد شریفی امروز ۲۲ آذرماه از مجتمع‌ها و سرویس‌های بهداشتی بین‌راهی و ورودی‌های سه شهرستان چوار، ایوان و سیروان در راستای سامان‌دهی و رفاه حال مسافران و گردشگران ورودی به استان بازدید کرد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام گفت: سامان‌دهی نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی بین‌راهی برای ارائه خدمات بهینه به گردشگران و مسافران یکی از اولویت‌های این اداره کل در استان است که برای این منظور هماهنگی‌های لازم انجام می‌شود.

شریفی گفت: سامان‌دهی، بهسازی و مرمت سرویس‌های بهداشتی واقع در محورهای مواصلاتی استان با تلاش مضاعف این اداره‌کل در حال پیگیری است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام با اشاره به اینکه فراهم کردن فضای جدید برای اسکان و پذیرایی از گردشگران و زائران در دستور کار قرار دارد، ادامه داد: این اداره‌کل در راه ارائه خدمات به گردشگران و زوار ورودی به استان از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

او با بیان اینکه اقدامات خوبی در بحث سامان‌دهی سرویس‌های بهداشتی و نمازخانه‌های بین‌راهی در مسیر انجام شده است، افزود: با توجه به تردد میلیونی زائران در استان، برای رفاه حال زائران و گردشگران سرویس‌های بهداشتی و دوش حمام در مسیرهای محل تردد زوار اربعین احداث و در حال ساخت است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام بیان کرد: با توجه به تأکید مقام وزارت احداث و سامان‌دهی سرویس‌های بهداشتی با تلاش مستمر در دستور کار این اداره‌کل قرار گرفت که در مجموع  ۸۱۶ چشمه سرویس بهداشتی در مسیرهای محل تردد زوار اربعین در کل استان ایلام با پیشرفت فیزیکی ۸۵درصد در حال ساخت است و تا اربعین بخش زیادی از این پروژه‌ها تکمیل می‌شود.

شریفی با بیان اینکه هدف از این بازدیدها بهبود سطح کیفیت خدمات‌دهی به مسافران و زوار در ایام اربعین حسینی است، افزود: بر اساس برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده، مقرر شده است که بازدیدهای نظارتی تلفیقی با حضور دستگاه‌های مرتبط در کل استان به‌صورت منظم و مستمر انجام شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1402092201220

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha