اعطای مجوز ساخت هتل سه ستاره در تبریز

معاون سرمایه‌گذاری میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان آذربایجان‌شرقی از اعطای مجوز ساخت هتل سه ستاره در شهرستان تبریز خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان آذربایجان‌شرقی، کیومرث کریمی از اعطای مجوز در جهت ساخت هتل سه‌ستاره هفتاد تخته با سی‌وپنج اتاق در تاریخ ۱۹ آذر ۱۴۰۲ توسط کمیسیون فنی سرمایه‌گذاری استان آذربایجان‌شرقی خبر داد.

معاون سرمایه‌گذاری میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان آذربایجان‌شرقی یادآور شد: مجوز ساخت هتل سه ستاره واقع در شهرستان تبریز با حجم سرمایه‌گذاری ۴۷ میلیارد تومان و ایجاد زمینه اشتغال‌زایی برای حداقل یازده نفر صادر شد؛ که پس از صدور موافقت‌نامه، استعلامات هفده‌گانه از دستگاه‌های اجرایی مرتبط برای طرح درخواست می‌شود و درنهایت با اخذ پروانه ساخت، اجرایی خواهد شد.

او ادامه داد: سرمایه‌گذاری گسترش هتل‌ها، مهمان‌پذیرها و مراکز خدماتی- رفاهی در استان آذربایجان‌شرقی از اهمیت ویژه‌ای درجهت گسترش و بهبود وضعیت گردشگری استان برخوردار هستند؛ لذا شایان به ذکر است که علاوه بر افزایش و بهبود کارآیی عملکرد صنعت گردشگری در استان؛ مسبب ایجاد زمینه اشتغال‌زایی نیز می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1402092201233

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha