دومین جشنواره صنایع‌دستی بسیج در استان فارس برگزار می‌شود

 فرمانده پایگاه مقاومت بسیج اداره کل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس گفت. دومین جشنواره صنایع‌دستی بسیج هم‌زمان با سیزدهمین نمایشگاه گردشگری بین‌المللی پارس و چهاردهمین نمایشگاه ملی صنایع‌دستی در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی شیراز برگزار می‌شود.

 به گزارش میراث آریا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی فارس، کریم محمدحسینی گفت: دومین جشنواره صنایع‌دستی بسیج با همکاری معاونت صنایع‌دستی. سازمان بسیج هنرمندان و پایگاه مقاومت بسیج اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس برگزار می‌شود.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج اداره کل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس افزود. هدف از برگزاری این جشنواره احیای رشته‌های در حال منسوخ شدن صنایع‌دستی، حمایت از صنعتگران. اشتغال‌زایی و اتصال شبکه تولید و توزیع صنایع‌دستی عنوان کرد.

او ادامه داد: ۵ اثر برگزیده از بین شرکت‌کنندگان بر اساس امتیاز دریافتی به مرحله کشوری راه پیدا می‌کنند.

محمدحسینی با اشاره به اینکه جشنواره از ۱۳ تا ۱۶ دی‌ماه هم‌زمان با هفته بصیرت برگزار می‌شود هنرمندان و صنعتگران می‌توانند برای شرکت در این جشنواره تا پایان آذرماه به آدرس http://honarmadegari.com ‌مراجعه کنند و با ایجاد حساب کاربری تنها در یک‌رشته و یک اثر هنری اقدام به ثبت شناسه اثر و ثبت‌نام در جشنواره کنند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402092301277

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha